۸ پاسخ

من دادم هم بد مزه بود هم یبوست میاورد

قیمتش چنده ؟

من به دخترم دادم خیلی خوب بود

منم قبلن به دخترم میدادم‌خیلی عالی و خوب بود

من دارم میدم خوبه

دکتر نوشته؟

من دادم خوبه ولی دندون سیاه میکنع

من ب دختر بزرگم دادم ۱۰ سالشه ب کوچیکه ندادم شربت خوبیه

سوال های مرتبط

مامان سام وحسین مامان سام وحسین ۲ سالگی
مامان کنجدکوچلو مامان کنجدکوچلو ۲ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی