مامانا اوتمیل رو چجوری بپزم

۳ پاسخ

عزیزم عسل نریز چون که زیر یک سال ممنوعه
سعی کن پوست خرما رو بگیری هستشو دربیاری با اون شیرین کنی

جو دو سر و شیر رو بذار بپزه در حد یه ربع باز اگه خواستی سفت تر بشه بیشتر بپز
وقتی پخت میتونی هر چیزی بهش اضافه کنی
من خرما و دارچین یا عسل دارچین میریزم
گاهی هم می‌ذارم سرد میشه موز یا میوه های دلخواه رو میریزم

اوتمیل چیه؟

سوال های مرتبط

مامان الف{مهوا}💓👶 مامان الف{مهوا}💓👶 ۱ سالگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ سالگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان مَهوا👧🏻🎀 مامان مَهوا👧🏻🎀 ۱۵ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۹ ماهگی
مامان دیار‌طلا🐣 مامان دیار‌طلا🐣 ۹ ماهگی