مامانا اوتمیل چجوری درس میکنید

۳ پاسخ

من جو دوسر پرکو با شیر میزارم یه ربع میپزه بعد ک غلیظ شد موز له شده بادوم رنده شده یکم خامه با یدونه خرما همروه له میکنم میدم میخوره

جودوسرپرک و شیر قاطی میکنی اگ رژیم نیستی یکم شکر بزار روش .اگ سرد دوس داری بزار یخچال بعد چند ساعت امادع میشه
اما من گرم دوس دارم و همون لحظه میزارم رو گاز یکم که پخت و سفت شد میخورمش
میتونی پودر شکلات هم روش بزاری
کنارش میوه و اجیل هم میتونی سرو کنی

جو‌دو‌سر پرک رو‌ با میوه ی رنده شده و اب میذارم میپره با شعله ی کم حدود یک‌ ربع ، به غلظت که رسید کمی دارچین میزنم روش
جدیدا یه خرما هم‌ پوست میگیرم‌ له میکنم میریزم‌توش

سوال های مرتبط

مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی
مامان دایانا مامان دایانا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان ندا آوا آوین 😍 مامان ندا آوا آوین 😍 ۱ سالگی