خانوما شما چجوری اوتمیل درست میکنید؟

۲ پاسخ

جو دو سر پرک بزار بپزه . بعد بهش پودر بادوم و پسته و گردو و موز و سیب و خرما و شیر خشک یه کمی اضافه کن .
هر کدومو که تست گرفتی و البته به سنش بخوره.
من بیشتر به عنوان صبحانه میدم به نیکان و میان وعده عصرش.

جوپرک رو اب بریز بپزه
زود میپزه ها
بعد یکم ازداغی افتاد،یه موز له کن بریز توش...
خیلی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی
مامان دایانا مامان دایانا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی