دانه چیا رو بپزم یا خام میکس کنم با اوتمیل ؟

۵ پاسخ

منم بی زحمت لایک کن ببینم

من میپزم البته هنوز ندادم بهش ولی وقتی شروع کنم میپزم آخه خودمم پخته میخورم

دانه چیا برا چی خوبه

نیاز به پخت نداره

بزار با آب گرم نم بخوره یه ربع بیس دقیقه ای تا پف کنع بعد قاطی کن

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی