اوتمیل رو حتما با میکسر باید میکس کرد ؟

۱ پاسخ

من اول خرما و موز رو باهم با چنگال له ميكنم
بعد جودوسر رو با شير ميپزم ميكس ميكنم
بعد قاطيشون ميكنم اوكي ميشه

سوال های مرتبط