۴ پاسخ

اینکه ابی نوشته چیه این دوستمو نگران کرده؟

عالیه عزیزم بهش بگو نگران نباشه خداروشکر بچه سالمه

همه چی نرماله

ریسک پایینه مشکلی نداره .اگه خیلیییییی حساسه سلفری بده .من اینجوری بود دکتر گفت سلفری نمیخواد اوکیه

سوال های مرتبط

مامان مازیار و زانیار مامان مازیار و زانیار ۳ ماهگی
مامان شاهان طلا💙💛 مامان شاهان طلا💙💛 ۷ ماهگی
مامان گلوریا مامان گلوریا ۴ ماهگی
مامان محمدآرسام مامان محمدآرسام ۵ ماهگی
مامان آشا🥹 مامان آشا🥹 روزهای ابتدایی تولد