شما تو سن ۳ ماهگی به نی نی هاتون اب قند میدین ؟؟

۷ پاسخ

من خودم کارمند بهداشتم بهش آب قند میدم
دوای محلی هم میدم

مادربزرگم قدیمیه هرچی میگه درسته
علم جدید رو قبول ندارم

اصلا هم ضرر نداره من بهش میدم هفته ای یه بار

من هر چند روز ۲۰ تا بهش میدم دل درد ش آروم می‌کنه شکمش هم کار میکنه

نه ابقند چرا بدم ضرره

وای نه اصلا نباید بهش. چیزای شیرین بدی. خودت اگ. نبات. بخوری. با شیرت. اثر بهش میزاره اما نباید ب بچه بدی. بعدها براش الرژی میشه. من هم اسرار داشتم. بهش. بدم. دکتر. بحثم شد. بعد. نسشت برام تپضیح داد قانع شدم. تورو خدا نکن این کارو

اصلااااا اصلا شیری جات تا زیر یک سالگی ممنوعه

آب نبات بله ولی اب قند خیر

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل💋🤍 مامان شیرین عسل💋🤍 ۱ سالگی
مامان دیار💙🦋 مامان دیار💙🦋 ۶ ماهگی