سلام عزیزان این مارک بی بی چک خوبه

تصویر
۱۱ پاسخ

نه کاذب نشون میده بیش‌از اوقات به درد نمیخوره

سلام. من18م پریودیم تمام شد 8, تاخیری دارم اما تو برنامه زد10 تاخیری.. گفتم 30 تست بزنم

مزخرف بیشتراش خرابن.

من اسن سری حامله شدم سه روز تاخیر ازاین زدم خداروشکرمثبت سد

این خوبه

تصویر

منم مدیکور خاستم شوهرم پیدا نکرد برام لاوین رز پیدا کرد

اره عالی

مدیکور عالیه

بزن عزیزم باردار باشی هر مارکی بزنی نشون میده

آره عزیزم

مدیکور بهتره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری  🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته نهم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
هانیه هانیه قصد بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مامان 👩‍🍼 مامان 👩‍🍼 قصد بارداری
مامان حنانه مامان حنانه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیهاد کوچولو🐥 مامان نیهاد کوچولو🐥 ۲ ماهگی