۴ پاسخ

من يكبار ١٩ نوزده هفته دكترم ازمايش واسم نوشت يكي هم ٢٨ هفته

۲۴بع بعد

برای من زودتر نوشته
باید بدم چون تکرر ادرار داشتم

من که طبق پریودیم 26

سوال های مرتبط

مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری