خانما ازمایش قند بارداری چند هفته باید انجام بدیم ؟؟؟؟

۶ پاسخ

۲۴ تا ۲۸ هفته

۲۴ تا ۲۸ هفته

چون من چکاپ بارداریم قندم لب مرزبود۱۳هفته یه بار دادم دیگه نمی‌دونم دوباره بازبایدبدم یانه

واسه من نوشته دکتر گفت هر وقت وقت کردی

هفته ۲۴ به بعد عزیزم

هفته ۲۴به بعد

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیان و النا مامان کیان و النا ۴ ماهگی
مامان جاناویارا مامان جاناویارا ۲ ماهگی