۷ پاسخ

دکترم به من گفت ۲۴ هفته اینا ازمایشات روتین ۲ بارداریه قندم همون موقعست یه ازمایش کلی باز میگیرن

برا منو ۱۷ با غربالگری نوشتن

۲۴ هقته یا ۲۵

من دیروز جواب آز روتین بارداریم رو بردم پیش دکترم گفت قند ناشتام ۱۰۳بالاست یه آز دیگه واسه یه هفته ای دیگه نوشت

من تو ۲۱هفتگی رفتم قندم لب مرزه

25 اکثرا میرن تا ۲۸ هم میشه

بیست و خورده ای فک کنم

سوال های مرتبط

مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری