خانوما چن ماهگی باید آزمایش قند بارداری رو بدیم؟؟

۷ پاسخ

ممنونم ازت

۲۴تا۲۸وقت داره ولی ۲۴هفته و ۲/۳روز برو

چرا هر کی یه تایمی میگه آخه این چه وضعه

از ۲۴تا ۲۸هفته

من ۲۱هفته دکترم نوشت معمولا از ۲۴تا۲۸هفته میفرستن

هفته۲۵-۲۶

من بعد ۱۳ بدر میرم

سوال های مرتبط

مامان سروش مامان سروش روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری