خانما چند هفته باید ازمایش قند بارداری ( گلوکز)بدیم؟ هزینش چقدره تقریبا ؟؟

۳ پاسخ

من ۲۵ هفته رفتم
ازمایشگاه خصوصی ۴۵۰ حدودا

من از طرف بهداشت رفتم رایگان بود
۲۴تا ۲۸هفته وقته

۲۴ هفته تا ۲۸ وقتشه
از من رایگان بود

سوال های مرتبط

مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری