من ۲۳هفته ۱روز انجام دادم
۲۵تا۲۸
منم فردا باید برم
اکثرا ۲۸ هفته میدن عزیزم، ولی از ۲۴ به بعد میشه رفت..
و زودتر بری بهتره چون خدای نکرده اگه لب مرز باشی باید رژیم اصلاحی بگیری و چند هفته بعد مجدد آزمایش بدی..
من یه بار ۲۴ هفته رفتم و یه بار ۲۸ هفته
برا من ۲۵ هفته
بستگی به شرایطت مینویسه دیگه
شاید احتمال داده ممکنه قندت بالا باشه که زودتر نوشته
اره زوده ، برای من هنوز ننوشته
بمن کفت ۲۵هفته دقیقتره قراره هفته دیگه برم
من دیروز پیش دکترم بود گفت برو
۲۴ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.