۱ پاسخ

ازاول بارداریم تاالان که تو هفته یازده هستم معدم داغونم کرده تاراه گلوم میسوزه ضعف دارم پنتو ۲۰ناشتاخوردم تاثیرنداشته ادی ژل خوردم تاثیرنداشته داغونم دکترهم موقعیتشوندارم برم کسی راهی بلده بگه مگه بهتربشم
دلم میخاد کلیدینیوم سی بخورم چون خیلی خوبه امابراجنین میگن ض۱ررداره فاموتیدین ۴۰هم خوبه ولی میترسم بدباشه براجنین اینجاکسی مصرف کرده که بگه براش بدبوده یانه و اینکه چجوربخورم قبل یابعدازغذا

سوال های مرتبط

مامان پاستیلام👶🏻👶🏻 مامان پاستیلام👶🏻👶🏻 هفته دهم بارداری