ازمایش قند رو چند هفته دادید؟

۱۴ پاسخ

سلام دوستان. من الان ۲۶هفتم تموم شد. به دکترم گفتم آزمایش قند خون برام بنویس.گفت دو هفته دیگه که اومدی برات مینویسم. اون زمان ۲۸ هفتم کامل میشه. دیر نیست اون زمان؟

هشت ساعت قبلش هیچی نخور همین

من 28هفته دادم

۲۷

.......

۲۵ هفته

من دیروز دادم، ۲۴ هفته و ۳ روز. ولی تا ۲۸ جا داری بری.

۲۴ و‌۲ روز

من 27هفته بودم

من یه بار ۷ هفته دادم

۲۵

بمن گفت۲۷هفته برامن این دومین باره🤦🏻‍♀️

۲۵هفته

۲۶هفته

24هفته

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان جانان و گردو مامان جانان و گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حلما خانمم🩷💞 مامان حلما خانمم🩷💞 ۱ ماهگی
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی