۳ پاسخ

۲۵بود هفته ای یک سیسی ویتامین دی گفت بدم شیر خودمو میخورد و هرروز سوپ قلمو ماهیچه مولتیشم سر وقت میدادم ولی کم بود باز دیگه فریتینشم کم بود اما بییه چیزاش اوکی بود

پسر من ۲۱ بود☹️☹️

کم بود ۲۶/۵

سوال های مرتبط

مامان Ariyan 💙 مامان Ariyan 💙 ۱ سالگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی