خانما ازمایشتون که مثبت شد درجا میرید پیش ماما ؟

۳ پاسخ

من که فردا میخام برم اما سنو فعلا نمی‌رم تا هشت هفته الان بخام برم معلوم تشکیل نشده قلب و دچار استرس الکی میشه آدم
خواهرام همه گفتن هشت هفته برو خیال راحت

اخرین پریودیت کی بود عزیزم منم با شمام

ببین اول برو پزشک زنان سونو کنه ببینه بارداری داخل رحم و مشکلی ندارع خودش همه چیو بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته سیزدهم بارداری
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عرفان و عماد مامان عرفان و عماد ۴ ماهگی