۵ پاسخ

خوبه
۳۸ ب بعد تب

اگه زيربغله ميشه تب پايين
اگه داخل دهانه تب نيست فعلا

خوبه ولی از این بالاتر تبه

از این بالاتر تب حساب میشه

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی