۵ پاسخ

شیرشو عوض کردی یا همون کامفورت رو میدین؟

خواهش میکنم

منظورم اینه چربتره ازبقیشونه ویبوست دختر منو برطرف کرده چون ۸ماهشه ۶ تا۱۲ بیومیل ۲ گرفتم نه مثل بقیه چرب نمیشه عادیه بنظرم

پسر من با ببلاک ساده یبوست میشد دکتر ببلاک کامفورت نوشت اما باز احساس میکنم یبوسته
مدفوع نوزاد شما چه شکلیه که میفهمین یبوسته؟ برا من عین خلط میمونه

بیومیل چربه خوبه متناسب سنش از دکترهم سوال کنید

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رستا🧸🤍 مامان رستا🧸🤍 ۲ ماهگی
مامان آرسام و شاهان مامان آرسام و شاهان ۱۶ ماهگی
مامان شاهانِ فندوق مامان شاهانِ فندوق ۱۱ ماهگی