احتمالا حساسیت پروتئین گاوی
ببردکتر .یه روز بردم دکتربچمو گف اگه خون دیدی توپی پی اش بیارش
بخاطر تغییرات هورمونیه،دخترمنم داشت،گفت بخاطرتغییرات هورمون خودت وبچه س،تا ده روزگی تموم میشه ،خودشم از مقعد نمیاد ،مثل پریودی بزرگتراست
حساسیت به پروتئین گاوی داره اگه شیر خودتو میدی برو پیش یه متخصص تا راهنماییت کنه
تو شش روز خون میبینی نبردی دکتر انوقت اینجا سوال میکنی دختر زود ببرش دکتر حتما
بتحمل لاکتوز
حساسیت پزوتین گاوی ولی شما حتما ببر دکتر شاید دلیل دیگهای باشه
حساسیت به پروتئین گاوی
اگه خودت لبنیات مصرف کردی میتونه دلیلش این باشه حساسیت به پروتئین
احتمال زیاد حساسیت ب پروتیین گاویه عزیزم
حساسیت پروتیین گاوی
عزیزم حساسیت شدید ب پروتین گاوی متاسفانه زیاد شده الان منم پسرم از اول درگیره
احتمال زیاد حساسیت به پروتیین گاوی
ببر آزمایش بده
اگه رگه خونه شاید بخاطر حساسیت به لبنیات گاوی هست چون منم دخترم اینطوری بود رفتم دکتر گفت حساسیت به لبنیات گاوی داره
میگن حساسیت ب پروتئین گاوی داره من اینوشنیدم هرکس تو مدفوع خون دیده میگه حساسیت هس
فکر کنم حساسیت به پروتئین گاوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.