سلام عزیزم شمازنجان عکس رنگی گرفتی؟ کجا انجام دادی؟
فقط سرکلاژ شکمی باید سزارین شه
ممنون عزیزم
یکی دو روز دیگه میرم پیشش باز بفرستتم سنو
دکتر من گفته هفته ۳۸ سرکلاژتو باز میکنم
بعدش در مورد نوع زایمان تصمیم بگیر
نرفتمهنوز پیش دکترم اگه برم دعوا میکنه خودم رفتم سنو بدم انجام ندادن نسخهف نداشتم
من تو ۲۲هفته ۳۱بود دکترم گفت حلقه بزار هنوز نزشتم میترسم بزارم
الان نمیدونم چقدر شده
تو چندهفته ۲۳بود؟
سلام طول رحمت چقدر بوده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.