کسی ازین واکسن زده؟کدوم مارکش خوبه

تصویر
۴ پاسخ

من اینفلوواک زدم هلندی

من نزدم.
میگن ایرانیش برا باردار خوب نیس
منم بیخیال شدم

انفلوانزا

تصویر

اسم واکسن واضح نیست واکسن چیه؟

سوال های مرتبط

مامان حَسّان مامان حَسّان ۵ ماهگی