سلام این دماسنج خوبه مارکش؟

تصویر
۴ پاسخ

باهاش دما اتاقم میشه گرفت

چند گرفتی
من مث همین دارم رنگش ک همینه

منم دارم راضیم

من دارم راضیم دوستم مدل لیزری گرون ترین مارک و گرفته باهاش مقایسه کردم جفتشون یکی بود

سوال های مرتبط

مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان بیبیلی مامان بیبیلی ۱۷ ماهگی
مامان فاطمه ثنا مامان فاطمه ثنا ۱۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان ریحونک🎀 مامان ریحونک🎀 ۹ ماهگی