سلام مامانا خوبید؟ تب سنج چه مارکی خوبه؟

۲ پاسخ

من. تب سنج جیوه ای معمولی استفاده میکنم خیلی دقیقه قیمتی هم نداره فقط باید خوندنشو بدونی

گلامور

سوال های مرتبط

مامان پارلا مامان پارلا ۷ ماهگی
مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار ۱۲ ماهگی
مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی