خانما تب سنج چه مارکی بخرم

۴ پاسخ

من beurerدازم راضی م خیلی دقیقه

من jumper دارم راضیم

من چیکو دارم عالیه

من beurer دارم خیلی راضی اما اگه قیمت مناسب میخوای چیکو بگیر اونم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان سرباز کوچک مامان سرباز کوچک ۱ سالگی