خانما صندلی غذا چه مارکی خوبه بخرم

۶ پاسخ

من کیدیلو خریدم

مارک زویه

من سوپر بی بی گرفتم خوبه

زویه عالیه

رورئک خیلی خوبه برای غذا دادن
ما امروز خریدیم و باهاش تست غذا کردم
عاای بود
البته دورش کلی حفاظ درست کردیم با بالشتای خودش 😂😂😂

سوال منم هست
لطف میکنید لایک کنید جوابا رو ببینم

سوال های مرتبط

مامان ترمه جانم مامان ترمه جانم ۵ ماهگی
مامان آیهان کوچولو🌙 مامان آیهان کوچولو🌙 ۱۴ ماهگی
مامان آقا پسر مامان آقا پسر ۱۳ ماهگی