۷ پاسخ

هرچن روزی بزور 😐😂
ببلاک،نان

روزای اول زیاد بود شاید روزی ۱۰ باری بود ولی الان روز دوبار شیر خودمو میخوره

یه بار تا دوبار نان اپتی‌پرو

یک یا دو بار
اپتامیل

یکبار یا دوبار شیرخشک نان

روزی 5بارمعمولاشیرخودم وشیرخشک آپتامیل

ی بار با زور اپتامیل

سوال های مرتبط