وسایل گرمایش روشن کنیم یا زوده حالا😁

۱۰ پاسخ

منی که آستین ‌کوتاه پوشیدم
البته تبریز گاهی خیلی سرد میشه

ما یه ماهه شبا بخاری روشن میکنیم

اگه اصفهانی که زوده الان. من هنوز ظهرا کولر میزنم 😐

بستگی داره کجا باشی .ما چهارمحالیم یکماهه ک بخاری هال و خواب روشنه

تهران که گرمه فعلا 😅 ماه اول پاییز یکم سرد شد پکیج روشن کردم بعد کلا خواموش کردیم😅

ما یکماهه بخاری گذاشتیم😂

من بخاری گذاشتم توروز روشمع میذارم شبا میخوابیم میذارم روخیلی کم که خونه هوابگیره مامانمم شبا رادیاتورروروشن میکنه

زوده ولی من پکیج مجبورم کم بذارم میخام ببرم‌پسرمو حموم

😢ما بیشتر از یه ماه ک وصل کردیم

وای من دو دلم امروز بخاری رو اوردم وصل کنم گفتم حالا یه روز دیگه هم صبر کنم بعد

سوال های مرتبط

مامان اِلسا مامان اِلسا ۲ سالگی
مامان شاه پسر❤️ مامان شاه پسر❤️ ۲ سالگی
مامان ماه ثنا مامان ماه ثنا ۱ سالگی
مامان زهرا کوچولو مامان زهرا کوچولو ۱ سالگی
مامان مهدیه 🤍مهدیار مامان مهدیه 🤍مهدیار ۲ سالگی
مامان فندق کوچولو🧿😍 مامان فندق کوچولو🧿😍 ۲ سالگی