کسی ب بچش سرلاک گندم خرما میدده؟

۵ پاسخ

بله من روزی یک بار فقط عصرا میدم البته من شیر خشک هم قاطیش میکنم

من سرلاک گندم و موز و سرلاک حریره بادام دادم . بله برای ورن دهی خوبه . سرلاک گندم وزن دهی داره

من میدم

اره من

من عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی گل مامان نی نی گل ۱۰ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان کیان و رایان مامان کیان و رایان ۱۱ ماهگی
مامان رویا مامان رویا ۱۱ ماهگی
مامان ته تغاری مامان ته تغاری ۹ ماهگی