سلام امپول انوکسپارین برای چیه در بارداری

۸ پاسخ

من از ۵ ماه زدم تا تا ۸ ماه....برا سلامت خودت و جنینت بزن بدون استرس...نگران هیچی نباش...یکی از دوستام همون ماه اول زد تا اخرش....برا هرکی دکتر ی تشخیصی میده

سابقه سقط داشتی؟؟

خونرسانی بهتر به جنین

عزیزم‌‌ گروه زدیم تلگرام خانمای گهواره باردارا و‌اقدامی ها دوس داشتی بیا
@madaran1404

برا خون‌رسانی به جنین

خون رقیق میکنه تا با سرعت بیشتری از جفت رد بشه و به جنین برسه

برای قلب جنین تشکیل بشه هست یانه

برای جلو گیری از سقط

سوال های مرتبط