بچه ها چه شیرخشکی وزن دهی خوبی داره

۶ پاسخ

من ببلاک میدم خوبه

اپتامیل پرونوترا دادم خوب نبود الان تروویتال میدم بهتره خداروشکر

بستگی به بدن نوزاد داره من ببلاک دادم اصلا وزن نگرفت ولی نان خوب بود

نان با گیگوز با آپتامیل رو امتحان کردم فعلا بیومیل میدم خداروشکر راضی هستم

بیومیل

ببلاک

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضلم مامان ابوالفضلم ۴ ماهگی