بچه ها ۳۷ هفته موهامو رنگ کنم؟؟🥺

۹ پاسخ

بعداز زایمان رنگش کن میگن خوب نیست

آره ماه آخر موردی نیس

آره رنگ کن

حوصله داری ول کن بابا اگه موهات سفید نشده یه سشواری میگیری ارایش میکنی میری

ب من گفتن از ۳۶به بعد رنگ معمولی بدون آمونیاک میتونی بکنی
دکلره نکن

من ک انجام میدم

اینطور که من شنیدم گفتن نکنین اثراتش رو میزاره رو جنین 🙆🏼‍♀️

ن عزیزم نکنی بهتره

من که نمیکنم دکترم پشیمونم کرد🥹

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی