منم دیروز انجام دادم مش گذاشتم
خوب چی میشه نکنی آنقدر صبر کردی یه چند هفته هم صبر کن من که هیچ کاری نکردم
عزیزم هفته۳۷ به بعد توی سالن با تهویه بالا وقوی بدون برخورد با ریشه موهات اینکاراکن
من ک کردم
من دوروز به زایمانم انجام دادم
مش کردم که اسیبش خیلی کم باشه و رنگ دلخواهمم باشه
من ک تو 4ماه همه ی موهامو آیلایت کردم عروسی برادرشوهرم بود.. عید هم بی رنگ کردم و رنگ😐الانم میخام واسه زایمانم بکنم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.