۸ پاسخ

کاشت ناخن و ژلیش پا و کاشت مژه هم انجام میدم

هر دکتری یه چیز میگه من 35 هفته میخام برم دکتر اگر اجازه بده 36 یا 37 رنگ میکنم ولی فک نمیکنم هفته آخر ضرری داشته باشه

دكلره نباشه بهتره

من موهام و مش کردم

دکتر به من اجازه نداد گفت بعد زایمان رنگ کن ولی من امروز رنگ کردم چون چهارشنبه عروسی داریم😃😐

آره گلم مشکلی نیست اگه اکسیدان بدون آمونیاک باشه چه بهتر ولی بعد زایمان نزار موهات میاد کف دستت

من دکترم گفت ۳۲ به بعد میشه

منم دوست دارم ولی هعی دست دست میکنم
دوست دارم ژلیش هم انجام بدم ولی میترسم دعوام کنن 😑🤭

سوال های مرتبط

مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان امیر علی مامان مامان امیر علی مامان ۱۰ ماهگی