۶ پاسخ

لاک بزن مشکلی نیست گرچه دکتر من گفت سعی کن نزنی

من کلا تو بارداری زدم

دیگه این اخرا دکلره هم میزنن مردم چه برسه به لاک ساده عزیزم راحت باش

من تو کل دوران بارداری میزدم

بزن بابا چه اشکالی داره منکه زدم هیچ مشکلی پیش نیومد

اخه لاک چه ربطی به بچه داره

سوال های مرتبط

مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان نوشیکا 🦌👼🏻 مامان نوشیکا 🦌👼🏻 ۲ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی