۲ پاسخ

خداروشکر عزیزم
انشالله ماه آخر رو بسلامتی به پایان برسونی و با لبی خندون دخترت به آغوش بگیری

خداروشکر عزیزم به سلامتی یاشه واسه منم دعا کن😘🥹

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد♥️ مامان امیرمحمد♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا و آیسام مامان امیررضا و آیسام ۱۱ ماهگی