۵ پاسخ

منم دخترم همینجوریه.دکترم بردمش
لایک کنید منم جوابارو ببینم گلم

وای بچه منم همینه

دختر منم همینجوریه دفعه اول بردم انتی بیوتیک داد
دوهفته دیگه بردم نداد انتی ولی هنوز سرفه خلطی داره

ببر دکتر آنتی بیوتیک باید مصرف منه با اسپری بینی

حتما ببر دکتر الکی و سرخود دارو نده

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی