۳ پاسخ

نشاسته گندم و فرنی کن از همه داروها بهتر عمل میکنه

ببرش دکتر من دیروز بردم شربت سرماخوردگی وچرک خشک کن داد گفت سینه اش چرک داره

برای سرفه شربت آیورامی خوبه،هر ۱۲ساعت ۲سی سی

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی