کیا هنوز لیدی میل میخورن روزی چنتا من یه لیوان روزی

۶ پاسخ

روزی دولیوان

روزی یک لیوان ، طعم کاکائوییش

منم روزی دو پیمونه با یک‌لیوان طعم وانیلی خیلی بده طعم دیگشو پیدا نکردم

هر چی گشتم کاکائوییشو پیدا نکردم ای دوروزه

من هفته ای دوبار

من يه ليوان روزي ميخورم تو شير ميريزم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد