خانوما اولین باره میخام فرنی درست کنم چطوریه؟

۱ پاسخ

ارد برنج 1 قاشق با یک لیوان آب بزار خوب بپزه
هر میوه ای هم ک میخوای اضافه کنی جدا بپز پوره کن ب فرنی اضافه کن کره یا روغن زیتون هم بزن
اگه موز میخوای اضافه کنی نمیخواد بپزی فقط پوره کن بعد پخت فرنی بهش اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان نخودچه 🩵 فرهان مامان نخودچه 🩵 فرهان ۱۶ ماهگی