برا پسرم چطور فرنی درست کنم؟
اولین باره

۴ پاسخ

من یه قاشق ارد برنج رو تو یه نصفه استکان آب حل میکنم رو حرارت یکم که به قوام رسید یه پیمونه شیرخشک اضافه میکنم و تمام

تو قسمت ابزارها نوشته پختنی ها

اگر تا حالا چیزی نخورده سیب بخار پز یا هویج بخار پز بهش بده ‌و موقع له کردن ی پیمونه شبر بزن و اصافه کن

یک قاشق چای خوری آرد برنج با یه نصف استکان آب بزار رو شعله گاز بزار بپزه نه خیلی شل باشه نه سفت،آخر سر هم میتونی پوره سیب یا موز اگه تا حالا دادی بریزی

سوال های مرتبط

مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان نخودچه 🩵 فرهان مامان نخودچه 🩵 فرهان ۱۶ ماهگی