خانما فرنی چطور درست کنم برا پسرم

۲ پاسخ

ارد و با اب سرد قاطی کن
بعدبزار رو‌حرارت ملایم هم بزن تا غلیظ شه

آب‌جوش بریز تو یه ظرف کوچیک کم کم آرد برنج اضافه کن و هم بزن که گلوله نشه یه کوچولو خودشو گرفت خاموش کن و از روس حرارت برداشتی یکم شیرخشک یا شیر خودت رو اضافه کن مزه دار شه هم بزن بده بخوره نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان آیراد مامان آیراد ۱۶ ماهگی
مامان کاوه مامان کاوه ۱ سالگی