۴ پاسخ

قندش بالاست چربی هم بالاست، چربی خوبش پایینه

قندش 128 بالا هست
و چربی هاش هم خوبه

ناشتایی 12ساعته رو باید رعایت می‌کردند
آزمایش قند و تری گلیسرید رو بالا زده

فند و چربی هر دو بالاست

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد