سلام مراقبت 15ماهگی بچهاتون چند کیلو بودن؟قدشون چی؟

۴ پاسخ

من از یک سالگی کلا نبردم.فقط موقعی که واکسن داشته باشه میبرمش بهداشت.چون اصلا چیزی حالیشون نیست

ممانعت غزاله جان همه بهداشت اینطوری نیست من هر وقت بردم خوب بود یه مسله ای هم که به گفتن بردم پیش دکتر دکترم همون رو گفته بهم

۱۵ ماهگی هم مگه مراقبت داره من یکسالگی که بردم گفت نیاد دیگه تا دوسالگی

۱۳کیلوخورده ای بود

سوال های مرتبط

مامان مامان قند عسلم مامان مامان قند عسلم ۲ سالگی