از اینا داده برا واژینال چطور بزارم دوتا قرص

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم خوراکیه قرصش ولی باید واژینال بذاری بعد تخمک کشی منم گراشتم

شکل شیاف یا قرص اگه قرص باشه حتما باید بخوریش فک نمیکنم واژینال باشه
حتما پروژسترون رو گفته واژینال بزن با این اشتباه گرفتی

به من ندادن

واسه چیه؟

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری