اومدم مطب به امید مثبت شدن این ماه

۷ پاسخ

انشاالله با خبر خوب بیای

انشالله
چ داروی برات نوشته
منم تازه اومدم داروهای قبلی نوشته گفته ک سینال اف نمینویسم چون رشد فولیکولات خوبه

انشالله

الهی آمین

انشالله که مثبت میشه تحت نظر کدوم دکتری

انشاالله عزیزم به امید خدا

انشاالله به امید خدا انشاالله برای منم دعا کن

سوال های مرتبط