مال من لیزری بود کشیدنی که خیلی قدیمی شده
۴۸۰ فک کنم
پول ویت و 100تمن برا کشیدن
بیمه بودم هیچی رایگان
من هیصد ویزیت و کشیدن بخیه
من هنوز زایمان نکردم ولی دیدم تو مطب دکترم هم ۳۵۰ ویزیت میگیره هم ۵۰۰ پول کشیدن بخیه ،کلا ۸۵۰
هیجییی
حتی زیر میزی برا سز هم نگرفت
هیچی مگه قراره پول بگیرن
بنطرم برو درمانگاه بکشن هزینه هم کم میگیرن
برای من حالم خوب نبود و بچه هام کوچیک بودن دکتر آوردیم خونه ۱تومن گرفت
من رفتم دکتر عمومی فقط پول ویزیت دادم ۴۰۰
۳۴۰.
من درمانگاه کشیدم ۳۰۰ تومن
ویزیت گرفت فقط
۶۰۰ با پول ویزیت
پول ویزیت
پول ویزیت
فقط پول ویزیت
۶۰۰ تومن
چیزی نگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.