خانومای سزارینی دکترتون برای کشیدن بخیه چندازتون گرفت؟

۱۹ پاسخ

مال من لیزری بود کشیدنی که خیلی قدیمی شده

۴۸۰ فک کنم

پول ویت و 100تمن برا کشیدن

بیمه بودم هیچی رایگان

من هیصد ویزیت و کشیدن بخیه

من هنوز زایمان نکردم ولی دیدم تو مطب دکترم هم ۳۵۰ ویزیت میگیره هم ۵۰۰ پول کشیدن بخیه ،کلا ۸۵۰

هیجییی
حتی زیر میزی برا سز هم نگرفت

هیچی مگه قراره پول بگیرن
بنطرم برو درمانگاه بکشن هزینه هم کم میگیرن

برای من حالم خوب نبود و بچه هام کوچیک بودن دکتر آوردیم خونه ۱تومن گرفت

من رفتم دکتر عمومی فقط پول ویزیت دادم ۴۰۰

۳۴۰.

من درمانگاه کشیدم ۳۰۰ تومن

ویزیت گرفت فقط

۶۰۰ با پول ویزیت

پول ویزیت

پول ویزیت

فقط پول ویزیت

۶۰۰ تومن

چیزی نگرفت

سوال های مرتبط

مامان حامیم💙❄️ مامان حامیم💙❄️ ۴ ماهگی
مامان اهورا 💙 مامان اهورا 💙 ۱۵ ماهگی
مامان مَحیـــا🌼🦋 مامان مَحیـــا🌼🦋 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعباس👶🏻🌻 مامان امیرعباس👶🏻🌻 روزهای ابتدایی تولد