بخیه کشیدن درد داره خانومای سزارینی!

۶ پاسخ

اصلا حسش نمیکنی

اصلا
من درازکشیدم دکتر ی چن ثانیه اومد کنارم حواسم نبود نگو کشید و رف اونور
بهش گفتم خانم دکتر نمیخای بکشی گف کشیدم پاشو😂

اصلا

ن هیچی نمیفهمی همون روز دهم برو

نه نداره

ن عزیز اصلا حس نمیکنی

سوال های مرتبط

مامان اهورا 💙 مامان اهورا 💙 ۱۵ ماهگی
مامان مَحیـــا🌼🦋 مامان مَحیـــا🌼🦋 ۱۳ ماهگی